Absztrakt Cikkemben összefoglalom a mesterséges intelligencia felhasználásának lehetőségeit a mélytanulási technika neurális hálózatának tovább fejlesztésének bemutatásával különböző területeken, úgymint a karrierportálon, vevőszolgálaton, marketing és személyügyi területeken. A mű a KÖFOP-2.1.2-VEKOP-15-2016-00001 azonosítószámú, „A jó kormányzást megalapozó közszolgálat-fejlesztés” elnevezésű kiemelt projekt keretében működtetett Ludovika Kiemelt Kutatóműhely keretében, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem felkérésére készült. My article summarizes the possibilities of the use of artificial intelligence in social media by the deep neural networks in various fields, such as a career portal, customer service, marketing and human resources areas. The work was created in commission of the National University of Public Service under the priority project KÖFOP-2.1.2-VEKOP-15-2016-00001 titled „Public Service Development Establishing Good Governance” in the Ludovika Workshop. Kulcsszavak: mesterséges intelligencia, közösségi média~ seartificial intelligence, social media
|