Szegediné Lengyel Piroska

AN INNOVATIVE METHODOLOGY
IN COMPILING DISTANCE LEARNING MATERIALS

Absztrakt / Abstract

Jelen cikk bemutatja, hogyan lehet növelni a tanulók motivációját, a kötelezettségvállalások fejlesztését, a pozitív hozzáállást, valamint a személyiségüket a legmodernebb interaktív tananyagok használatával. A szerző a virtuális oktatást vizsgálja a személyiség-központú pedagógia tükrében. A cikk célja bemutatni, hogy a szerző által kifejlesztett elektronikus tananyagok (e-könyvek) a hallgatók saját személyes tanulási módszerek megerősítésében, az öntudat és a pozitív gondolkodás növelésében milyen szerepet játszanak.

The article is to present how to increase the students' motivation for learning, to develop their commitments, their positive attitudes, their personalities by compiling and using state-of-the-art interactive teaching materials. The author approaches the effectiveness of virtual teaching through the mirror of personality-focused pedagogy. The article is to describe how the electronic learning materials (e-books), developed by the author, might support students for elaborating their own personal learning methods, strengthening their self-consciousness, their positive thinking.

Kulcsszavak/Keywords: e-tanulás, e-tanár, kognitív tudás, kompetencia-motiváció, módszertan ~ e-learning, e-teacher, cognitive knowledge, competence-motivation, methodology

 

A teljes cikk megtekintése / Full article »

 

Vissza a tartalomhoz / Back to content