Szegediné Lengyel Piroska

HATÉKONY VIRTUÁLIS OKTATÁS A PEDAGÓGIA
ÉS A DIDAKTIKA SZEMSZÖGÉBŐL

Absztrakt

A cikk a minőségi virtuális oktatás feltételrendszerét, meghatározó elemeit - a hallgatók meglévő ismeretei, tapasztalatai, általános műveltsége; a tanulási-tanítási környezet; a tanítás-tanulás folyamata, módszertana; a pedagógus; a tananyag, az eredmények - vizsgálja,ismertetve,ütköztetve a téma jeles kutatóinak meglátásait, álláspontjait, illetve kiegészítve azt a szerző saját, személyes oktatói tapasztalataival, a témában elért kutatási eredményeivel, hipotéziseivel. A cikkben bemutatásra kerül a szerző elektronikus könyveinek néhány, a témához szorosan kapcsolódó részlete is.

The present article is focusing on the conditions and critical elements of high quality virtual teaching - the formerly acquired knowledge, experiences, the overall intelligence of the students; the teaching-learning circumstances; the teaching-learning methods and process;  the teacher/lecturer; the learning material; the learning results - in a way of introducing and discussing the views and standpoints of some well known experts, when supplementing them with the writer's own teaching experiences, research hypotheses and results in the field. The writer also presents some details of those electronic learning materials which are closely connected to the discussed topic and have been developed by her.

Kulcsszavak: e-tanulás, e-tanár, kognitív tudás, élménypedagógia, kompetenciamotiváció, módszertan  ~ e-learning, e-teacher, cognitive knowledge, enjoying pedagogy, competence-motivation, methodology

 

A teljes cikk megtekintése »

 

 

Vissza a tartalomhoz